Dünya’daki çoğu Çağrı Merkezi , Bulut Çağrı Merkezi Programı’nın ehemmiyetini biliyor ve daha iyi müşteri hizmeti sunabilmek amacıyla teknolojiyi takip ediyor.
Günümüz teknolojisinde hem kurulum hem de kullanım yönünden basitliği nedeniyle Bulut Tabanlı Çağrı Merkezi Yazılımlarının ehemmiyeti giderek artmakta.
Peki, Çağrı Merkezi Yazılımı ne manaya geliyor?
Çağrı Merkezi Yazılımı, sunucu ve donanıma sahip olmadan çağrıları yönetmenize izin veren sanal bir yazılımdır.
Her yerden çalıştırılabilen ve erişilebilen bir etkileşim merkezidir.
En yüksek verimlilik ile en ideal operasyonel işletme maliyetleri hesaba katıldığında Çağrı Merkezi Yazılımını kurmak ve kullanmak, Çağrı Merkezine sahip şirketler amacıyla büyük ehemmiyet arz ediyor.
Şirketler bulut tabanlı bir Çağrı Merkezi Yazılımı kullanarak çoğu üstünlük elde ediliyor.
Bulut Çağrı Merkezi Programı’nın Avantajları
Basit ve süratli kurulum
Geleneksel Çağrı Merkezlerini bir buluta transfer etmek ya da yeni bir Bulut Tabanlı Çağrı Merkezi Yazılımı oluşturmak, komplike kurulumlar, donanım ya da ulusal depolama kısmı gerektirmez.
İhtiyacınız olan tek şey Internet bağlantısı ve giriş gerçekleştirme amacıyla bir internet tarayıcısıdır. Hesabınıza giriş yaptıktan sonra, diğer özellikler ile entegrasyon ya da özellikler kullanarak telefon görüşmeleri yapmaya ve müşteri desteğini geliştirmeye başlayabilirsiniz.
İnternet üzerinden telefon görüşmeleri
Cloud Çağrı Merkezi Programı, IP telefon (dijital sesli sinyallerin İnternet üzerinden telefon görüşmesi amacıyla Internet üzerinden iletilmesine izin veren teknoloji) ve VoIP teknolojisini (dijital ses sinyallerini İnternet üzerinden ileten bir araç) kullanır.
Bu, geleneksel telefon hattını kullanarak geleneksel analog transferi kullanmak yerine, sesli telefon aramalarının Internet üzerinden aktarılmasını sağlar.
Bulut Çağrı Merkezi Yazılımı, geleneksel telefon aramalarına İnternet üzerinden yanıt vermenizi sağlar. Yapılan müşteri çağrılarını ve şirket içi çağrıları internet üzerinden yönlendirilir. Kaç telefon ya da telefon numarası kullandığınız fark etmez.
Düşük operasyonel maliyetler
Bir Çağrı Merkezi Yazılımını çalıştırmak amacıyla donanım ya da ulusal depolama kısmına gereksiniminiz olmadığından, bakım ya da BT eksperlerine vereceğiniz harcamalarınız düşecektir.
Güvenilir operasyon
Tüm veriler, 7 gün 24 saat izlenir ve yedeklenir.
Veri kayıbı ve sanal hacklenmenin önüne geçilmesi amaçlanır.
Hareketlilik
Çağrı Merkezi Yazılımı’nın en büyük üstünlüklerinden biri, kuşkusuz ki internet’e bağlı olduğunuz prosese dünyanın rastgele bir yerinden ve rastgele bir yerden – diğer bir departmandan, evinizden ya da diğer bir ülkeden telefon görüşmeleri yapabilmenizdir.
Bulut, süratle ilerleyen ve genişleyen bir teknolojidir.
Küçük ve büyük işletmelerin bir bulutta depolanan ve işletilen Çağrı Merkezi Programı ile ilgilenmeleri muazzam değildir. Müşteri temsilcilerinin verimliliğini artırmalarına, birkaç sistemi bir araya getirmelerine ve müşteri desteklerini ya da telefonla pazarlama kampanyalarının başarı oranlarını artırmalarına yardımcı olabilirler.